Nemokamas pristatymas visoje Lietuvoje nuo 40 eur 

Kaip pagerinti miego kokybę?

2022 10 11

Kaip pagerinti miego kokybę?

Ramus ir gilus miegas yra labai naudingas mūsų fizinei ir psichinei sveikatai. Tik geras miegas gali lemti visavertį ir kokybišką gyvenimą. Daugelis žmonių žino posakį, kad miegas yra silpnas, tačiau yra visiškai priešingai. Sunkiai dirbantys žmonės gali mėgautis kokybišku miegu, kodėl taip yra? Paprasčiau tariant, tik gerai išsimiegoję žmonės yra darbingi, kūrybingi ir labiausiai mėgaujasi savo veikla. Taigi gerai išsimiegoti yra pirmas ir svarbiausias žingsnis priimant bet kokį gyvenimo sprendimą.


Įvairūs kasdieniai įpročiai ilgainiui gali turėti įtakos miego kokybei, tačiau tikrasis poveikis pastebimas tik pirmąją prasto miego savaitę. Turiu imtis pokyčių dabar. Prasta miego kokybė gali greitai paveikti jūsų emocinę ir protinę sveikatą, todėl sunku atlikti net fiziškai sudėtingas kasdienes užduotis. O miego trūkumas kenkia ir grožiui! Nedelsiant peržiūrėkite savo dienotvarkę ir atlikite visus būtinus pakeitimus.


Jei neseniai pabudote antrą valandą nakties ir negalite užmigti, ramus ir gilus miegas gali atrodyti nepasiekiamas tikslas. Tačiau kontroliuoti miego kokybę yra lengviau, nei manote. Lygiai taip pat, kaip galite kontroliuoti, kaip jaučiatės atsibudę, geriau ieškokite miego problemų savo kasdienėje rutinoje.

Pagerinkite savo miego aplinką

Gilus miegas svarbus smegenų poilsiui, tačiau net ir nedideli dirgikliai gali išvesti organizmą iš pusiausvyros. Miegamajame turi būti vėsu ir ramu, todėl pasirūpinkite, kad jis būtų gerai vėdinamas, ir pašalinkite visus triukšmo šaltinius. Televizoriui, mobiliajam telefonui ar kompiuteriui miegamajame yra netinkama vieta.


Jei anksti einate miegoti, miegamajame reikia užuolaidų. Tai užtikrins patikimą apsaugą nuo saulės. Mūsų organizmas miego laiką sieja su tamsa, todėl gerai apšviestose patalpose paprastai sunkiau užmigti, o miegas nebūna toks gilus. Be to, miegamajame nevalgykite ir nesinaudokite kompiuteriu ar išmaniuoju telefonu. Tai padeda jūsų smegenims susieti lovą su poilsiu, atsipalaidavimu ir miegu.

Patalynė turėtų būti tinkamo dydžio, pralaidi orui ir minkšta. Jei dažnai pabundate nuo nepatogių miego padėčių, tikriausiai laikas keisti pagalvę arba pagalvoti apie naują čiužinį. Medvilnė gerai liečiasi su oda ir nesukelia dirginimo ar alerginių reakcijų. Taip pat patalynės komplektams galite rinktis poliesterį. Poliesteris yra puiki medžiaga, kuri yra lengva, palyginti patvari ir leidžia patogiai miegoti nevaržant judesių.


Asmeniniai poreikiai

Kiekvieno žmogaus miego elgesys yra individualus ir priklauso nuo daugelio veiksnių. Geriausia, ką galite padaryti, tai įsiklausyti į savo kūną ir išmokti greitai užmigti, o ne kovoti su mieguistumu. Ši taktika vadinama natūraliu miego ciklo sinchronizavimu ir gali būti labai veiksminga. Palaipsniui įsiklausydami į savo kūno miego poreikius, sukursite natūralų miego ciklą, kuris kartojasi kiekvieną dieną, o kai jūsų kūnas pripras prie šio ritmo, perkelti savo miego grafiką valanda ar dviem bus lengviau. 


Nustatykite laiką, kada jaučiatės mieguistas ar pavargęs, ir tuo pačiu metu eikite miegoti, pamatysite kokius stebuklus padadaro miego rutina. Žinoma, nepersistenkite su trumpu pogulio miegu. Tai puikus būdas kompensuoti miego trūkumą, tačiau tik tuo atveju, jei jau turite stabilų miego režimą.

 
Savashome LT

SAVASHOME puslapyje yra naudojami keturi pagrindiniai slapukų tipai.

Naršydami toliau Jūs sutinkate su būtinaisiais slapukais. Taip pat galite sutikti ir su kitų slapukų naudojimu. Privatumo Politika.